tisdag 18 november 2008

Indisk jul och magsjuka

Indiska har uppdaterat sin hemsida nyligen, och den har faktiskt blivit jättefin. Ett stort minus är dock att de visar så lite ur sitt sortiment. Jag var där häromdagen och hittade jättemycket saker jag ville köpa och skriva om, men prylarna fanns inte på hemsidan.. Jag tycker dock ni kan gå in i butiken och se deras fina julpynt! Jag kommer nog köpa ganska mycket julpynt där i år!



Idag har jag för övrigt inte alls varit produktiv. Drabbades av någon slags matförgiftning eller nån magbacill inatt och ja.. det va inte kul.. Idag har jag knappt ätit något av rädsla för att inte kunna behålla maten och därför haft huvudvärk hela dagen.. Jag har dock ätit kvällsmat nu, och det gick nog rätt bra, så jag är nog på topp igen imorgon.

Då kan jag visa upp en ny, mycket oplanerad, men nyttig inredningsdetalj som fått ta plats i vardagsrummet. Den är oväntad, och passar inte riktigt in, men den är ganska bra ändå :)

1 kommentar:

  1. Stackars dig! Hoppas att du mår bättre idag! Vad spännande det lät med den oplanerade detaljen.... vad kan det vara för något?

    SvaraRadera