fredag 15 maj 2009

Karma

Jag är väldigt sugen på ett nytt soffbord faktiskt. Vårt är fortfarande väldigt fint, men köptes mest för att det har så bra förvaring eftersom vi bor så trångt. Nu när vi utökar vårt svängrum lite kan vi ju unna oss ett lite nättare bord. Hade också varit trevligt med ett bord som inte har glas, blir mycket enklare att rengöra.


Såhär ser vårt nuvarande bord ut. Köptes på Mio för några år sedan och hette då Vineyard, numera heter det Rockport och kostar 6 500 kr.


När vi var och köpte det andra soffbordet minns jag att jag såg detta bord, Karma (2 950 kr), och det föll mig i smaken. Tur för mig så finns det kvar! Det är mycket möjligt att detta fina och enkla bord får bo hos mig inom en snar framtid. Får se om sambon håller med :)


2 kommentarer:

  1. Verkligen jättefina bord. Så fin designen på bloggen är också. Ha det bra!

    SvaraRadera