söndag 15 november 2009

Hemliga hallbilder

Jag misstänker att ni läsare gärna vill se bilder ifrån mitt hem, det är trots allt det jag helst vill se hos de bloggar jag följer. Dock har jag inte varit så värst bra på att visa de bilderna och jag har en superbra anledning; här är så fruktansvärt stökigt att det är pinsamt! Men nu lägger jag korten på bordet och visar lite stök som jag ändå håller på att få bukt med. Jag måste ju visa stöket för att ni ska förstå vad kaoset i bloggens titel står för.. :)

Här är hallen som den har sett ut sedan vi flyttade in.

Dörren var jättetunn och man kunde höra precis allt som hände ute i trappuppgången.



De två sista bilderna är tagna idag. Nu har vi fått tummarna loss och fått något gjort! Vi har slipat väggarna och grundat med en vit färg över spacklet. Imorgon ska vi skaffa lite mer färg och förhoppningsvis åker några lister upp i taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar