onsdag 13 juni 2012

Inredningsbloggens fotbollstips?

 Ja, faktiskt så är det lite av ett fotbollstips jag bjuder på just nu. Den som vill kan se det som ett tips för sommarhäng och umgänge också. I måndags promenerade vi nämligen ner till Ribban och tittade på Sveriges första EM match. På Ribban pågår just nu Malmö Beach event vilket bland annat innebär att där är en storbildsskärm som visar fotbollen utomhus (även inomhus, men vi satt ute). 

Det var väldigt trevlig stämning där, trots förlusten. Jag tycker det är såhär man ska se på fotboll helt enkelt. För egentligen så är jag inte så intresserad av matchernas utgång.. alltså jag är ju med och hejar och blir lite knasig och högljudd när jag tittar men det är i stundens hetta och spänning, när matchen är över så är den över, inget att älta liksom.

På fredag kl 20.45 (tror jag) är det dags för Sverige igen och då hittar ni mig här, ute eller inne (det får vädret avgöra..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar