söndag 24 juni 2012

Nypimpad ajfån

Skalet är köpt Här
 Då har skalet till ajfånen också kommit på plats. Det levererades faktiskt redan tidigare i veckan så jag behövde inte alls vänta länge trots att det skickades ifrån USA. Jag är helnöjd. Det är mintgrönt vilket gör mig lite lyrisk, och jag kände mig genast manad att matcha med mintgrönt nagellack :)

När vi ändå snackar om ajfånen så vill jag visa min nedräkningsapp. Den visar att vi tar emot vårt hus om 15 dagar och 13 timmar.. Och sedan jag tog bilden har det ju tickat ner ytterligare. Nu börjar det kännas lite mer på riktigt.. snart kommer vi kunna börja måla de bruna taken, gräva upp ogräs och riva bort psykadeliska tapeter från köksväggarna.. Det ska bli en fröjd!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt, 15 dagar kvar! Det är ju ingenting :-) Vad är det för nedräkningsapp som du har? Jag är en sucker för att räkna ner dagar och timmar till trevligheter, och med en app blir ju livet lite lättare. :-) En sån trevlig blogg du har förresten!

    SvaraRadera