onsdag 6 juni 2012

Reaklick

 Så lätt det är att bara klicka ner grejer i en låtsaskundkorg. Speciellt när grejerna är på rea. Detta var på så pass bra rea att jag enligt min tjejmatematiska uträkning faktiskt tjänade 599 kr på köpet, och det kallar jag riktigt bra klick.

Klänningen känns så klockrent somrig, älskar den. Hoppas hoppas hoppas att den passar så jag kan strosa runt och se ut som en hemmafru från 50-talet :)


Klänning och skor från Ellos.


Skorna kunde jag inte bestämma vilka jag skulle välja så jag tog båda.. det är ju rea trots allt. Så får vi ju se hur de sitter när de kommer fram. Nu hoppas jag på supersnabb leverans. Åh vilken njutning det är att shoppa!


4 kommentarer:

  1. Ja e-handel är riktigt farligt !
    Jag har klickat hem en hel hög riktigt onödiga saker denna veckan. Inte till mig själv men till sambons riktigt onödiga Darth Vader-samling... ;)

    SvaraRadera
  2. Ooh så fin klänning! Blev shoppinmgsugen jag med:)
    Kram Julia

    SvaraRadera
  3. Bra köp! Åh den där klänningen har jag trånat efter länge men varit vuxen nog att avstå eftersom jag har en stor gravidmage. :P Snygg är den!

    SvaraRadera
  4. Jag köpte den klänningen tidigare i våras och det är ett av mina bästa köp på länge, jag älskar hur den frasar sig och prickarna och hela den retrostil som den osa. Hoppas du också lir nöjd med köpet! :)

    SvaraRadera