onsdag 13 juni 2012

These boots...

Städningen och röjningen här hemma gav lite extra nöje när jag lyckades gräva fram mina gamla cowboyboots. Längst inne i garderoben, under ett berg av väskor, kläder, galgar och dörrar låg de och såg sorgset platta och smutsiga ut. Ack och ve för det tycker jag, det är som sången säger, these boots are made for walking! Så nu gör de det, jag älskar dem. De passar till nästan allt och de har ju knappt någon klack så jag dör inte av skoskav och trampdynetrötthet när jag gått i dem en dag.

För er som undrar så är det egentligen inget så märkvärdigt med dem. De var inte dyra alls, tvärtom, ett klipp på skopunkten där jag förmodligen fick med mig två par skor till i samma veva. Men priset och märket spelar inte alltid roll. De är helt enkelt mina boots, och jag tycker de är fräsiga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar