söndag 15 juli 2012

Rivningsarbete

Idag har jag hunnit med det jag ville. I köket är alla tapeter nedrivna och jag fick gå bananas på några köksskåp och få utlopp för allehanda aggressioner som jag egentligen inte bär på. En rolig detalj är att jag bröt en nagel, när jag tog på mig hjälmen.. 

För första gången i bloggens långa historia ska ni få se mig på film. Jag tänkte först försöka klippa ihop något roligt montage med egen musik och så.. men det fungerade inte i moviemaker med en gång och då tog mitt tålamod slut så ni får dem i orginalskick istället :)



(Om någon av er superkloka bloggare har någon koll på hur man får filmerna centrerade får ni gärna hojtat till.. koder är inte min grej men det är så sjukt enerverande när det är fel..)

1 kommentar:

  1. Haha - grymt jobbat! Tänk såna armmuskler du kommer få efter allt det här rivandet! Träning på köpet liksom. :-)

    SvaraRadera