fredag 17 augusti 2012

Stockholm och jag

Sambon lyckades fånga en sån där bra hårbild, så den fick vara med :)
 Stockholm och jag kommer väl överens. Min älskade sambos inte lika älskvärda arbetsdator (som nu ska fungera som min bloggdator..) kommer inte lika väl överens. Att ta fram bilder tar en hel evighet så det får bli dessa få, och så kanske mer om jag orkar senare, annars tar vi det när jag är hemma igen.

Vi har i alla fall haft en väldigt bra dag. Jag med mitt hemliga möte där jag fick äran att träffa en hel del andra bloggerskor, och det är alltid lika roligt att träffa likasinnade. Fler som förstår det här konstiga med att alltid dra fram kameran överallt och fota mat och allehanda märkligheter. I detta sammanhang var det ingen alls som tittade frågande på någon när en kamera kom fram, det är en del av bloggvardagen helt enkelt :)

Efter mötet fick vi se hela Stockholm från en hög höjd, fick en lite spontan tur av söder av en härlig kvinna som råkade ha arbetat som turistguide och som älskade att visa upp sitt stockholm. Jag har haft mina klackar på mig hela dagen (inte de nya.. de nya kommer nog inte överens med kullerstenarna här..) och har lite ont i fötterna.. Men mer om det en annan dag :)

Så nu bär det nog av ner till Eken, hotellets restaurang för att smaka på en smultron mojito som jag hört ska va to die for. Sen om mina fötter känner sig upp till bevis så hade det varit kul att se gamla stan.. annars ser vi nåt annat. Mat behöver jag nu i alla fall.. eller nja, först mojito, sen mat :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, så där kände jag med att det var skoj o träffa likasinnade fototokiga bloggerskor, vad roligt och trevligt vi hade. :-)

    Fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  2. Tudelooo... Trevlig att träffas!
    Hoppas att du haft det kul på Formex idag.
    Kramen

    SvaraRadera