söndag 23 september 2012

Nyinflyttade husägare minsann

Denna helgen har minst sagt varit intensiv. Allt blev till slut packat, och förflyttat från lägenheten till lustiga huset med hjälp av familj och goda vänner (Tack!!). Där är lite kvar, och så ska det flyttstädas och på fredag lämnas nycklarna över till de nya ägarna. Det är konstigt, men ändå skönt. Att vi lämnar över lägenheten till någon som verkligen uppskattar vår smak och vårt slit.
Snälla Jenni kom förbi med fint flyttfika i form av cupcakes och saft. Bakverken avnjöts till champagnen som vi haft i kylen i ca tre år, som skulle korkas upp när lägenheten var färdig... och ja, vi blir ju inte mer färdiga än såhär :)

 Men ja, nu sitter jag här. Med ett champagneglas i ena handen och en kanelbulle i andra (söndagsmys deluxe), utan vare sig några tv kanaler eller bredband (fantastiskt att ajfånen kan dela med sig av sitt 3G! Det räddar mig!) och funderar på vilken väg jag ska cykla till jobbet imorgon.. och hur lång tid det kan ta..

Det är väldigt nytt allt detta måste jag säga.
Fantastiskt härlig och virrig känsla som härjar i min kropp nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar