fredag 14 september 2012

Pyssel utan konstigheter

Det snabbaste och okrångligaste pysslet på länge. Knyt träkulor i ett fint band. klart. Band (älskade mintgröna) och träkulor är köpta på Panduro Hobby för cirka inte så mycket ungefär.

Då var det fredag igen. Välkommen åter älskade dag. Idag blir en bra dag. Jag slutar tidigt på jobbet, och då ska jag ta mig till Böddi och se om inte han kan ansa lite lugg. Sen mina damer (och herrar?) hör och häpna, ska jag till gymmet! Det var inte igår, snarare några månader sedan.. men min onda axel och knepiga ischias har ju kommit på besök och sagt hörru och gett mig lite skuldkänslor (och diverse andra känslor..) så det är bara att pumpa, lyfta skrot och åter igen bli lika stark som Pippi Långstrump, och faktiskt, jag är lite peppad :)

Sen kommer vi till det roligaste. 
Jag har en idé om hur det här med en massa drinkar på partyvagnen (som leder till bloggträffen som någons fru Emma anordnar) ska gå till, och tyvärr får jag meddela att det nog inte blir just daquiries med tanke på all is den drinken har och att jag inte tänker vara partyvagnsvärdinnan som delar ut blaskiga cocktails, nädu så rullar inte jag. Men det blir bra ändå tror jag med oblaskiga drinkar som jag idag självklart måste provsmaka för att komma fram till den ultimata bloggblandningen ;)

Så där är dagens agenda. Jag återkommer med bildbevis. 

1 kommentar:

  1. Spännande, ser fram emot drinkarna! Ja hela dagen i morgon, nästan lite pirrig känsla...

    /Emelie

    SvaraRadera